مديريت مهمانداري
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 22:31 :: نويسنده : سیدسجاداسبقی

مديريت مهمانداري


سانفرانسيسکو يکي از 10 مکان پر بيننده در دنيا بوده و هست و صنعت مهمانداري در حال توسعه آن بزرگترين صنعت در شهر است. در قلب اين برنامه پويا قسمت مديريت مهمانداري در دانشگاه ايالتي سانفرانسيسکو است.

دانشجويان در اين برنامه در حال توسعه مديريت مهمانداري ثبت نام مي کنند و در دوره هاي آکادميک سخت آن شرکت مي کنند و از افراد ماهر در اين صنعت آموزش هاي لازم را مي گيرند و دوره انترني خود را زير نظر آنان طي مي کنند.
ماموريت بخش مديريت مهمانداري در اختيار گذاشتن عالي ترين آموزش و محيط آکادميک است که اين هدف به منظور پيشرفت در مديريت براي فراگيران در:
• مديريت هتل
• مديريت رستوران و خدمات غذايي
• مديريت بازرگاني تفريحگاهها و مکانهاي گردشگري
براي دريافت مدرک ليسانس در رشته مهمانداري بايد حداقل 120 واحد را براي فارغ التحصيلي پاس کرد. اين برنامه ميان رشته اي دانشجويان را براي دوره هاي شغلي مختلف در صنعت مهمانداري آماده مي کند و شامل دوره هاي مقدماتي و متمرکز است. دوره هاي متمرکز دوره هاي مديريت بازرگاني گردشگاهها و مکانهاي تفريحي هستند که از کالج سلامت و خدمات اين مدرک اخذ مي شود. مديريت هتل از کالج Bussiness و مديريت رستوران و خدمات غذايي از کالج سلامت و خدمات برنامه هاي آموزش پايه اي نيز در بخش مديريت مهمانداري کالج Bussiness ارايه مي شود.
دوره هاي متمرکز مديريت بازرگاني مکانهاي تفريحي و گردشگاهها فارغ التحصيلان را براي تاسيس شرکت، مديريت برنامه ريزي و سرپرست برنامه هاي سرگرمي تجاري، سفرهاي گردشگري و دوره هاي شغلي مديريت استراحتگاهها آماده مي کند.
هدف از اين برنامه ها کمک به دانشجويان براي به دست آوردن دانش، مهارت، تجربيات عملي و به دست آوردن کار مناسب در رابطه با کارهاي مربوط به اوقات فراغت و سفر است.
دانشجويان در اين دوره ها در مورد سفر و سيستم گردشگري، صنعت و مسايل اجتماعي گردشگري، توسعه استراحتگاهها و بازاريابي مکانهاي گردشگري، انگيزه ي جهانگردي، مديريت وقايع مخصوصه، پارکهاي مصنوعي وسايل نقليه که به وسيله گردشگران استفاده مي شود، طبيعت گردي، سفرهاي تشويقي، کلوپهاي سلامت، برنامه ريزي کنفرانسها و جلسات و جهانگردي فرهنگي اطلاعات کاملي کسب مي کنند.
دوره هاي متمرکز در مديريت هتل دانشجويان را براي مديريت و اداره کردن هتلها، متلها و مسافرخانه ها آماده مي کنند. وظيفه اصلي مديريت شامل جنبه هاي مختلف مانند: حسابداري، کنترل هزينه ها، بازاريابي و استفاده از سيستم اطلاعات مديريت مهمانداري است.
کالج Conrad N.Hilton (مديريت هتل و رستوران) Hoston-Texas
کالج Conrad N.Hilton در مديريت هتل و رستوران جهان کوچکي از صنعت مهمانداري است. وجود دانشجويان از 38 کشور مختلف دنيا نشان دهنده طبيعت جهاني مهمانداري است. دانشکده university of Hilton (UH) مدرک معتبري ارائه مي دهد و به دانشجويان فرصت تحصيلات حرفه اي به همراه فراهم کردن زمينه مناسب براي کسب تجربيات عالي در زمينه تماسها و برخورداري اجتماعي مي دهد.
علاوه بر اين کالج Hilton انبار اطلاعات جمع آوري شده در زمينه صنعت مهمانداري از تمام نقاط دنياست. کالج هيلتون شامل مدرک ليسانس در مديريت هتل و رستوران و فوق ليسانس در مديريت مهمانداري است.
وجود آموزشهاي تئوري و تجربه هاي عملي با هم در بهترين محيط دانشجو را از هر نظر مجهز مي سازد اين برنامه ها و دلايل بسيار زياد ديگر سبب مي شود که به خود بباليد که در اين کالج تحصيل مي کنيد. اين کالج خيلي بيشتر از آن چيزي است که در اين مقاله به آن اشاره کرديم. قسمت هاي مختلف ان منحصر به فرد، هيجان انگيز و فوق العاده گرانبها هستند.نقل ازوبلاگ مدیریت جهانگردی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها