مشاوره جهت نگارش پایان نامه(پست ثابت؛ مطالب جدیدتر را در ادامه بخوانید)

این یک توصیه‌ی برادرانه است!

دوستان عزیزم؛ سلام

پیشنهاد میکنم توی هر مرحله از انجام پایان نامه که هستید(انتخاب موضوع؛نوشتن پروپوزال؛انجام پایان نامه؛ و یا میخواید ترم بعد بردارید یا حتی 3 ترمه پایان نامه رو برداشتید ولی...!) این مطلب رو بخونید!

ممکنه دو دقیقه وقتتون رو بگیره ولی مطمئن باشید ارزشش رو داره! 

برای مطالعه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه نوشته

توصیه هایی برای انتخاب واحد ترم اول

سلام به همگی خصوصاً دوستانی که ترم اولشونه

چند تا توصیه ی مهم برای انتخاب واحد دارم که حاصل تجربه تحصیل تو مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بنده توی دانشگاه پیام نور بوده، که پیشنهاد میکنم حتما بهشون توجه کنین.

برای مطالعه روی ادامه مطلب کلیک کنید.


پی نوشت (1392/11/14):

دوستان و همراهان قدیمی، خودتون رو جای این هم رشته‌ای های جدید بذارید؛ چقدر خوب بود اگه یکی همون اول راهنماییتون می‌کرد که چیکار کنین! لطفا از تجربیات مفیدتون برای دوستان جدیدالورود بگید تا دعای خیرشون پشت و پناهتون باشه

ادامه نوشته

کمک به انجام پرسشنامه

دوستان عزیزم سلام
خانم رمضانی از پیام نور تهران غرب برای تکمیل پرسشنامشون نیاز به مشارکت شما دارند؛ خیلی وقتتون رو نمیگیره، مایل هستید کمکش کنید بسم الله
متن ایمیل ایشون رو براتون میذارم:
 
با سلام خدمت شما دانشجوی گرامی و تبریک سال نو:
من دانشجوی غرب تهران در رشته مدیریت فناوری اطلاعات هستم. البته کلاس مجازی نداشتم اما موضوع پایان نامه ای که در حال انجام دارم مربوط به کلاس های مجازی دانشگاه پیام نور هست. خواستم از شما درخواست کنم که اگر امکان داره لینک پرسشنامه من رو قرار بدید تا دانشجویانی که واحد مجازی دارند نظر خودشون رو اعلام کنند. همونطور که میدونید روند تکمیل داده در پرسشنامه بسیار سخته و بمن گفته شده باید بالای 100 نمونه پرکنم. بهرحال اگر در این امر بمن کمک بفرمایید بسیار سپاسگزار خواهم بود.
امیدوارم این نظرسنجی بتونه برای بهبود کلاس های مجازی نتیجه بخش باشه
 
با تشکر 
رمضانی

با آرزوی سالی سراسر پیروزی و کامیابی برای همه شما دوستان

طرح تعویض رایگان ترجمه مقالات


رایگان مقالات ترجمه شده isi مدیریت دانلود کنید
به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند سایت خانه مقالات ایران ISIHome.ir اقدام به راه اندازی طرح جالبی نموده که در آن دانشجویان می توانند مقالات ترجمه شده ISI مدیریت خود را با مقالات ترجمه شده دیگری تعویض نمایند از آنجایی که دوستان زیادی به دنبال مقالات ترجمه شده ISI مدیریت هستند این طرح می تواند کمک زیادی به آنان نموده تا محققان و پژوهشگران به صورت رایگان به مقالات ترجمه شده دسترسی داشته باشند.

نمونه سوالات سنوات قبل

سلام به همه دوستان

ایام امتحاناته و قطعا خیلیهاتون دنبال نمونه سوالات می گردین. تجربه هم ثابت کرده خوندن دقیق مباحث سوالات سنوات گذشته در بیشتر مواقع باعث نمره خوبی در امتحانات میشه. (جالبه بدونید سوالات تکراری هم به وفور پیدا میشه)

ولی متاسفانه به علت عدم دسترسی به نمونه سوالات جدید، توصیه میکنم از وبلاگ محمد فدایی عزیز (وبلاگ پیام نور تهران) و بقیه وبلاگهایی که در پیوندهای روزانه وبلاگمون وجود داره استفاده کنید. به هرجهت اون دوستان از ما آپدیت ترند. ولی اگه برای پایان نامه مشکل داشتید همه جوره می تونید رو کمکمون حساب کنید.

آرزوی موفقیت برای همه تون دارم. التماس دعا

تبریک به دانشگاه بابت این انتخاب

سلام به همگی

روزهای آزمون پایان ترم از آنچه در مقابل خود میبینید به شما نزدیکتر است! :)

ولی خبر خوبی که دیشب ازش مطلع شدم اینه که دکتر سید محمد باقری، استاد عزیز، دوست‌داشتنی و باکلاسمون یکی دو روزه سرپرست دانشگاه پیام نور بابل شدند.

بشدت بابت این اتفاق خجسته خوشحالم و از همینجا به دکتر باقری عزیز، تبریک و به دکتر موحدمنش ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران بابت این انتصاب درود میفرستم و به دکتر اکبرزاده روشن سرپرست سابق دانشگاه پیام نور بابل خسته نباشید میگم.

با شناختی که از دکتر باقری دارم میتونم قاطعانه عرض کنم که جو علمی توی دانشگاه قوت بیشتری میگیره و این نوید روزهای بهتر آینده برای دانشگاه بابله

براشون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خیلی از این بیشتر پیشرفت کنند.

روز دانشجو

سلام دوستان

از طرف خودم و مهندس پژوهان، روز دانشجو رو به همه شما عزیزان تبریک میگم و براتون توی مراحل نیک علمی و غیرعلمی زندگیتون آرزوی پیروزی و سربلندی دارم و امیدوارم بتونیم بهتون توی مسیر علمی کمکی هرچند ناچیز برسونیم.

خوشی، سلامتی و به اوج رسیدنتون آرزومونه

تشکیل گروه در فضای مجازی

سلام به همگی

ایده ایده‌ی خیلی خوبیه؛ همه دانشجوهای مدیریت اجرایی مرکز ساری میتونن اخبار و وقایع مربوط به میانترم‌ها، امتحانات، اعتراضات به کلید سوالات و ... رو به سرعت با هم به اشتراک بذارند.

با استفاده از وایبر، که اپلیکیشنی کاربردوست هست و بدون هزینه، میشه به اهدافی که بالا اشاره شده دست پیدا کرد.

 هر کدام از دوستان موافقن میتونن شمارشونو برای آقای مهدی بابایی توی وایبر sms بدند تا توی گرو دعوتشون کنیم:  09127220687

هرکس دوستان خودش توی رشته اجرایی مرکز ساری رو توی گروه اضافه میکنه و اینطوری جمع دانشجوهای ارشد اجرایی ساری جمع‌ میشه و از اخبار و اطلاعات کلاسها و رشته اجرایی با خبر میشید. 

به امید دیدار

همایش

سلام

دوستانی که برای محاسبه نمره پایان نامشون از 20 احتیاج به اکسپت مقاله استخراج شده از پایان نامشون دارند، همایش زیر فرصت خوبیه که بتونن اینکار رو انجام بِدن:

نمونه سوال نیمسال اول 91

سلام به همگی

روزگارتون پر از موفقیت و پیشرفت دوستان عزیزم 

نمونه سوالهای نیمسال اول 91 رو براتون میذارم

http://s5.picofile.com/file/8147800568/91_1.rar.html

امیدوارم شادی هاتون همیشگی باشه

ممنون میشم دوستانتون توی این وبلاگ رو از دعای خیرتون بی‌نصیب نذارید

 

متشکرم از دوستانمون بابت ارسال نمونه سوالات:

ایلار جلالی- دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی کرج

قاسم آغاز و عباس افضلی ننیز

میانترم درسهای «مدیریت تحول» و «مدیریت بازاریابی»

دوستان عزیز،سلام

به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید:

دکتررحمانی تاریخ بیستم آبان رو برای میانترم مدیریت بازاریابی مشخص کردن،۶ فصل از کتاب داخل امتحان هست و ۳ نمره داره، ۳ نمره دیگه هم برای ارائه هست که باید با نماینده کلاس هماهنگ بشه.
دکتر زمانیان هم برای نمره میانترم درس مدیریت تحول ارائه درنظرگرفتن که اون هم فصلی که هرکس کنفرانس میده باید با نماینده هماهنگ بشه، فقط اون هفته هنوز نماینده ها قطعی نشده بودن منم هنوز نمیدونم نماینده این هفته چه کسایی انتخاب شدن (اطلاع دارید اطلاع بدید!)  

:)

با تشکر از دوست خوبمون جناب زارع بابت ارسال این خبر

دوستان دیگه ای هم که اخباری راجع به کلاسها دارند میتونن با ایمیل یا شماره تلفن با بنده در میون بذارن تا با پست اون مطلب دعای خیر همکلاسیهاتون هم نصیبتون بشه

روزگارتون سراسر شادی

آزمون دکترا

سلام به همه دوستان

در مورد دکترا فکر میکنم سال گذشته یک پست گذاشته بودم. ولی برای دوستانی که احیانا اون نخونده اند یا هنوز سوالاتی توی ذهنشون مونده مجددا توضیح میدم. اولا باید عرض کنم جدیدا دارم با مجموعه ای از اساتید و مشاوران برجسته کنکوری همکاری میکنم که قبولی توی دکترا رو برای رشته های مختلف تضمین میده. خبرهای تکمیلی رو بعدا به اطلاعتون میرسونم.

آزمون دکترا دو بخش داره. یک آزمون تئوری(30%) و یک مصاحبه(70%). البته سال قبل نسبتش 50-50 بود

توصیه هام برای امسال زیاد کاربردی نداره چون فرصتی تا ازمون نیست (45 روز دیگه). اما برای دوستانی که قصد قبولی توی سال بعد رو دارند میتونه خیلی راهگشا باشه.

1- آزمون زیان پارسال عمومی بود و 70 تا سوال بدون نمره منفی. سال قبلش 100 تا بود با نمره منفی. امسال قراره کلا تخصصی باشه و تعدادش 30 تا با نمره منفی. یعنی اهمیتش دوچندانه و مزیت رقابتی ایجاد میکنه. تازه تو مصاحبه هم یه ورق انگلیسی بهتون میدن که باید سریعا بخونید و مفهومش رو بیان کنید. یعنی هم زبان انگلیسیتون سنجیده میشه هم معلومات تخصصی در حوزه مدیریت. از الان اگه روزی یکساعت براس وقت بذارید برای سال بعد فکر میکنم 70-80 درصد مشکل نداشته باشید.

2-آزمون هوش و استعداد تحصیلی به تعداد 40 سوال ضریب یک. چون هیچ ماستبندی نمیگه ماستم ترشه! از کتاب خودم استفاده کنید. البته اگه ابر و باد و مه و خورشید و فلک اجازه بدهند و تا اوایل سال بعد چاپ بشه. به عنوان کتاب جایگزین میتونید از کتاب هادی مسیح خواه و محمد وکیلی انتشارات کتابخانه فرهنگ استفاده کنید که نسبت به کتابهای موجود در بازار، کاملتر و بدون غلط تر هست.

3- و اما آزمون تخصصی با ضریب 4 و تعداد 60 سوال خودش چند قسمته

3-1-ریاضی 1 به تعداد 7-8 سوال ترجیحا براش کلاس برید.(آقا میثم خودش استاد ریاضیه و توصیه های لازم رو ازش کسب کنید)

3-2-آمار مدیریت به تعداد 7-8 سوال ترجیحا برای این درس هم کلاس برید و از توصیه های آقا میثم استفاده کنید.

3-3-تئوری مدیریت در حد لیسانس به تعداد 15 سوال که هم کلاس رو توصیه میکنم و هم کتابهای دی ال ام رو به همراه تستهای کتاب مهرداد پرچ و سنوات گذشته کنکور مدیریت اجرایی و مدیریت 7 گرایش

3-4-مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته به تعداد 30 سوال که حداقل 4-5 کتاب باید بخونید.

برای مصاحبه هم چون هر دانشگاهی با هم فرق داره از توصیه های اساتید خودم میتونید استفاده کنید. دوستانی که برای مصاحبه دعوت شدند شماره این اساتید رو در اختیارشون قرار میدم.

التماس دعا (حسن پژوهان)